کتابی برای نویسندگان UX

 

Microcopy: The Complete Guide by Kinneret Yifrah

حالا اگر به دنبال کتاب UX Writing 101 بودید، این یکی است.روش یادگیری دو زبان هم زمان

Kinneret Yifrah تمام اصول نوشتن UX با نام میکروکپی را در تمام ابعاد آن توضیح می دهد. از صدا، لحن، کپی مکالمه گرفته تا CTA و پیام های خطا.

با این حال، درک یک واقعیت ساده بر عهده خواننده است: میکروسکوپ بخشی جدایی ناپذیر از تجربه کاربر است و به طراحی و فرآیند کاری خاص خود نیاز دارد. پس از درک این موضوع، کتاب دانش عمیقی را ارائه می دهد.

چرا بخوانید؟

توجه به میکروکپی و تلاش فعال در جهت بهبود آن چیزی است که باعث ایجاد تجربیات جاودانه کاربر در سال 2022 می شود.

چه یک نویسنده UX، طراح UX، کپی رایتر، مدیر محصول، حتی مدیر عامل یک کسب و کار باشید. این کتاب از نظر تمرین و الهام چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

"این کتاب به طور کامل روش نوشتن متن UI در شرکت ما را متحول کرد. چه روی یک اپلیکیشن موبایل کوچک کار کنید، چه روی یک سیستم پیچیده، دیدگاه بسیار خوبی در مورد نحوه تبدیل متن UI به بخش مهمی از تجربه کاربری جامع در اختیار شما قرار می دهد. توصیه های عملی و مثال های زیادی ارائه می دهد و واقعا خواندنی است. عالی است که بالاخره آن را به زبان انگلیسی دیدم!»

سوالات متداول

آیا طراحی UX در حال مرگ است؟

طراحی UX در حال مرگ نیست. در واقع، از سال 2022، با توجه به اهمیت تجربه کاربری که به تازگی متوجه شده است، به ارتفاعات جدیدی می رسد.

آیا می توانم طراحی UX را به خودم آموزش دهم؟

ممکن است و اغلب با موفقیت انجام می شود. با این حال، آموزش طراحی UX به خود نیاز به منابع و تمرکز خوبی دارد.

آیا می توانید به عنوان یک طراح UX ثروتمند شوید؟

همانطور که شرکت ها به اهمیت تجربه کاربر پی می برند، جستجو برای طراحان UX مانند همیشه بالاست. در همین حال، میانگین درآمد سالانه یک طراح UX در ایالات متحده حدود 90000 دلار است.

آیا می توانم در 6 ماه طراح UX شوم؟

با آموزش شدید و منابع خوب، می توان به عنوان یک طراح UX مبتدی شروع به کار کرد. با این حال، مانند هر حرفه ای، طراحی UX نیز مستلزم تحقیقات بیشتر و بهبود مداوم خود است.شغل برنامه نویسی در استرالیا 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد