کتاب هایی برای نوجوانان 13 تا 18 سال

 

1. نوزده و هشتاد و چهار

تناسب سنی: N/A | شومیز همانطور که بهترین کتاب برای نوجوانان وجود دارد، شاهکار دیستوپیایی جورج اورول، که برای اولین بار در سال 1945 منتشر شد، رمانی بسیار شناخته شده است که جذابیت انبوه جهانی دارد.آموزش پیانو

همچنین نشان می‌دهد که محافظت از آزاداندیشی چقدر حیاتی است، به‌ویژه برای خوانندگانی که ذهن‌شان انعطاف‌پذیرتر است. در حال حاضر، کلاسیک اورول بیش از هر زمان دیگری ضروری است.

در حالی که گروه سنی مشخصی برای خواندن این مطلب وجود ندارد، اما در commonsensemedia 66 بررسی از بچه‌ها آن را در سن 14+ مطالعه در مقایسه با 17 والدینی که آن را در 15+ سال عنوان کرده‌اند، نشان می‌دهد.

این کتاب بسیار تاثیرگذار بیش از 57000 رتبه در آمازون دارد و دارای 4.5 از 5 ستاره قوی است.

یکی از خوانندگان گفت: «من برای اولین بار سال 1984 را در اواخر نوجوانی‌ام خواندم و صادقانه می‌توانم بگویم که دیدگاه من را نسبت به جهان تغییر داد و مرا به سیاست و به طور کلی توجه به آنچه در جامعه می‌افتد علاقه‌مند کرد. مضامینی در این کتاب وجود دارد که اکنون به اندازه زمان نگارش آن مرتبط هستند.»

2. همه چیز، همه چیز

تناسب سنی: 14-17 سال | جلد شومیز به عنوان بهترین کتاب برای نوجوانان، این داستان دلگرم کننده در مورد دختری است که به دنیا حساسیت دارد، عاشق پسر همسایه می شود و همه چیز را برای همه چیز به خطر می اندازد. مدی تمام عمرش را در قفسی که خانه اوست گذراند. او که زندانی بیماری خود است، تنها با دو نفر آشنا می شود: مادر و پرستارش.

او که شیفته زندگی همسایه های همسایه اش شده، شروع به تماشای آنها از نزدیک می کند. او خود را شیفته اولی (پسر همسایه) می بیند و به نظر می رسد که او نیز همین احساس را دارد. این رمان واقعاً همه چیز است، قدرتمند، دلخراش، و بنابراین جذب آن شما را به یکباره بالا می برد و در هم می شکند و پر می کند.

پیام این رمان زنده بودن یعنی زندگی فراتر از آن ترس. کارهایی را انجام دهید که شما را می ترساند، خطر آسیب دیدن را دارید، قلب خود را در آستین خود بپوشید. زیرا اگر واقعاً زنده نیستید، پس زندگی کردن چه فایده ای دارد؟

3. کتاب های واکر "من پاک نمی شوم".

تناسب سنی: 14+ | شومیز ایجاد شده توسط gal-dem، مجله برنده جایزه که توسط زنان جوان و افراد رنگین پوست غیر باینری ایجاد شده است. این مجموعه ای عالی از چهارده مقاله شخصی خوب نوشته شده و خنده دار است که زندگی را تایید می کند. آنها خواننده را به همدلی و یادگیری از نویسندگان دعوت می کنند.

یکی از خوانندگان، که به آن امتیاز پنج ستاره داده است، گفت: "این عالی است. آن را در یک جلسه بلعید. به شدت آن را توصیه می کنم! این یک کتاب مهم در مورد هویت، تمایلات جنسی، عشق خانوادگی و در مورد بزرگ شدن به عنوان افراد رنگین پوست است. نژادپرستی و انتقام همیشه بزرگتر از قلدرهای شما خواهد بود.» ماک آیلتس چیست 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد