Google Pixel 7 در مقابل Google Pixel 5 : طراحی

هر دوی این گوشی‌ها دارای فریم آلومینیومی هستند، اما صفحه‌های پشتی آن‌ها متفاوت است و همچنین حسی که در دست دارند نیز متفاوت است. Pixel 7 دارای شیشه در پشت است، در حالی که Pixel 5 دارای فلز است که توسط بیورزین پوشانده شده است، بنابراین مانند فلز احساس نمی شود.فراموش کردن سوالات امنیتی اپل ایدی

 مدت زیادی است که در تلاش برای یافتن یک توصیف دقیق برای آن بودم، و بعد دیدم شخصی در حال ذکر پ۱ط  وسته تخم مرغ است، و این توصیف بسیار دقیقی است. در هر صورت، چسبندگی آن هم از شیشه و هم از فلز بیشتر است. این ماده بیورزین اساساً کل دستگاه را به جز صفحه نمایش، پورت ها، دکمه ها و دوربین ها پوشش می دهد.

پیکسل 5 به طور قابل توجهی جمع و جورتر از پیکسل 7 است. بسیار کوتاهتر، باریکتر و حتی کمی نازکتر است. علاوه بر این، وزن آن در 151 گرم در مقایسه با 197 گرم بسیار سبک تر است. به لطف همه اینها و عامل چسبندگی آن، استفاده از آن با یک دست بسیار ساده تر است. پیکسل 7 شکل مربعی بیشتری دارد، در حالی که پیکسل 5 گوشه های گرد دارد. Google Pixel 5 دارای اسکنر اثر انگشت در پشت است، در حالی که Pixel 7 دارای اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش است. پیکسل 7 برخلاف پیکسل 5 اسکن چهره را نیز ارائه می دهد.

پیکسل 5 برخلاف پیکسل 7 دارای حاشیه های یکنواخت است، اگرچه پیکسل 7 نیز از آن نقطه دور نیست. هر دو گوشی دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار هستند. هر دو دارای دکمه های نسبتاً کلیکی و یک سوراخ دوربین نمایشگر هستند، هرچند در موقعیت متفاوتی قرار دارند. پشت آنها کاملاً متفاوت به نظر می رسد. Pixel 7 دارای یک گیره دوربین، کاملاً بزرگ است که توسط فلز محافظت می شود. پیکسل 5 دارای یک جزیره دوربین در گوشه بالا سمت چپ است. هر دو شامل دوربین های عریض و فوق عریض هستند، اما تنظیمات متفاوت است، در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد. در مجموع، این دو گوشی اساساً نمی توانند از نظر طراحی متفاوت باشند.

پیکسل 7 کوچکتر از دو گوشی هوشمند سری پیکسل 7 است، اما کوچک نیست. اگر این برای شما نقشی داشته باشد، تقریباً به کوچکی پیکسل 5 نیست. با این حال، اگر به دنبال خرید یک گوشی پیشرفته از گوگل هستید، یک گوشی نسل فعلی، این کوچکترین گوشی است. راهنمای سفر به تاجیکستان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد