معرفی چند مورد از بهترین فیلم های روز شکرگزاری

 

۱. آخرین والس (1978)

به غیر از زمانی که فیلمبرداری شد - 25 نوامبر 1976 - سند مارتین اسکورسیزی از کنسرت نهایی که توسط روتز راکرهای The Band اجرا شد چندان ربطی به روز شکرگزاری ندارد.آشنایی با توییتر

 اما تاریخ آخرین کنسرت آنها، که در سالن رقص وینترلند سانفرانسیسکو برگزار شد، قطعا تصادفی نیست: این گروه با وجود اینکه اکثریت کانادایی بودند، آمریکا و موسیقی آن را بهتر از بقیه درک کردند. و انبوه کامئوها شبیه یک گردهمایی خانوادگی گسترده است، با مهمانانی که از سراسر کشور به آنجا پرواز می کنند. هی، عمو نیل اینجاست! آن همه دماغش چیست؟

۲. خانه بله (1997)

چیزی کاملاً کشنده در مورد پارکر پوزی در مروارید وجود دارد، و به همین دلیل، کارگردان مارک واترز شایسته قدردانی ماست. این فیلم شبیه نمایش تصویر ترسناک راکی است که توسط آگوست استریندبرگ و الیور استون بازنویسی شده است: جاش همیلتون نامزدش توری اسپلینگ را به خانه می آورد تا با خانواده و جکی-او پر زرق و برق ملاقات کند، همانطور که پوزی استایل خودش را دارد. این فیلم کاملاً دیوانه کننده، بسیار قانع کننده و به طرز شرورانه ای خنده دار است (از نمایشنامه ای از وندی مک لود).

۳. رستوران آلیس (1969)

آرلو «پسر وودی» گاتری شاید تنها آهنگ کمدی ماندگار روز شکرگزاری را در دوران پیش از آدام سندلر نوشت، بنابراین منطقی بود که این خواننده در یک فیلم اقتباسی به کارگردانی آرتور پن بازی کند. گاتری نقش یک هیپی را بازی می‌کند که در حال بازگشت به خانه‌اش در شرق است، جایی که او وظیفه دارد پس از شام روز شکرگزاری، یک زباله‌دانی بدبخت را بسازد. این یک کیسه مختلط است و یافتن آن سخت است، اما یادگاری جذاب از رونق ضدفرهنگی در حال ظهور سینما باقی مانده است. به علاوه، آهنگ همچنان پابرجاست.

۴. برادوی دنی رز (1984)

بیشتر و بیشتر، به نظر می رسد که این کمدی قطعی وودی آلن است، تعادل کاملی بین نبی و تغذیه. میا فارو به عنوان یک زن اوباش با موهای درشت و برنجین که عاشق یک خواننده ایتالیایی بوده است، تقریباً غیرقابل تشخیص است. صحنه ای مهم با همه مشتریان بازنده دنی که در آپارتمان او برای یک شام بوقلمون منجمد جمع شده اند، به طرز دلخراشی شیرین است.بهترین فیلم های چینی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد